Үй Цай ерөнхий боловсрол
Хос болон олон хэл дээрх хичээл хүмүүжлийн үйл ажиллагааны эцсийн үр дүн, төгсөгч бүтээгдэхүүн болох “Үй Цай төгсөгч”-ийн загварт суурилсан сургалтын хөтөлбөрийг Үй Цай боловсрол гэнэ.
Ерөнхий боловсрол
1.1 Үндсэн сургалт
Үй Цай ерөнхий боловсрол дараах хэсгээс бүрдэнэ. Үүнд:
- Хос хэл дээрх боловсрол
- Олон хэл дээрх боловсрол
1.2. Хөгжүүлэх сургалт. Нэмэлт хөтөлбөр
- Тяньжины Шинжлэх ухаан технологийн их сургууль, Улаанбаатар хотын Ерөнхий боловсролын Үй Цай сургууль хамтарсан Күнзийн танхим
- Англи хэл – Interprise + SAT гүнзгийрсэн түвшин
- Олимпиадын математик
- Би судлаач боловсрол хөтөлбөр
- Оюуны зураглалын олимпиад
- Алтан огтлол геометрын боловсрол
- Спорт – бүжиг сургалт
- Бишгүүр, даралтад хөгжмийн сургалт
- Сэтгэмжих эх, уран зураг дээр ажиллан эх зохиох
- Үй Цай байгалийн ухааны үйлдвэрлэлийн дадлага
- Үй шатрын боловсрол
- Сагсан бөмбөгийн Мазаалай клуб
- Боксын King Panda boxing&MMA Myuaythai клуб
- Дуун хөрвүүлэгч сургалт клуб
- Бийрийн уран бичлэгт сургалт
- “Төгөлдөр аялал”- сургалтын төвийн Зуны сургалт
- Үй Цай сургуулийн сурагчдын “БИД” сонин
Үй Цай ерөнхий боловсрол дор дурдсан тогтолцоотой байна.
- Үй Цай бага боловсрол
- Үй Цай суурь боловсрол
- Үй Цай бүрэн дунд боловсрол
Үй Цай ерөнхий боловсролын сургалтын үйл ажиллагааны технологийг ОХУ-ын эрдэмтэн Г.К. Селевко-ийн боловсруулсан сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагааны технологи түүний чанарын шалгуур үзүүлэлтийн дагуу шинжлэн үзүүлбэл дараах байдлаар байна.
Үй Цай ерөнхий боловсролын сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагааны технологи
Хамрах хүрээ | Бүх нийтийн боловсрол | ||
---|---|---|---|
Технологи нэр | Төгөлдөр чадавхитанг бэлтгэх / Үй Цай / | ||
Хэрэглээний төлөв түвшин | Метатехнологи / боловсролын нэгж байгууллага/ ердийн ерөнхий боловсролын үйл ажиллагаа | ||
Философи үндэслэл | Хүмүүнлэг, хэл соёл-нийгмийн ухаан | ||
Үзэл баримтлал | Сурагч-Сурах бичиг-Багш | ||
Аргазүйн хандлага | Нийгэм- хэл соёл, бүтээлч үйл ажиллагаа | ||
Хөгжлийн тэргүүлэх хүчин зүйл | Хүмүүнлэг, хэл яриа-сэтгэлгээ, хэл соёл-нийгэм | ||
Буй болгож байгаа туршлагын шинжлэх ухааны үндэслэл | Хөгжүүлэх сургалтын үйл ажиллагаа | ||
Агуулгын шинж төлөв | Суралцах, хөгжих, хүмүүнлэг, ерөнхий боловсрол, олон хэлний боловсролтой болох | ||
Нийгэм-боловсрол соёлын хүрээн дэх үйл жиллагааны чиг, үүрэг | Хөгжүүлэх, нийгэмших, хэл ярианы харилцааны соёл | ||
Хичээл хүмүүжлийн үйл ажиллагааны удирдлагын чиг, үүрэг, хэлбэр | Дэвшилт уламжлал, хамтран суралцах, хамтран төлөвлөх, хамтран хэрэгжүүлэх, хамтран хөгжих, бүх нийтээр | ||
Сургалтын зонхилох арга хэрэгсэл | Идэвхитэй арга, тайлбарлан үзүүлэх, асуудал шийдвэрлэх, дидактик тоглоом, дадлага, туршилт, цахим сургалт | ||
Зохион байгуулалтын хэлбэр | Анги- хичээл, танхим-онлайн бүх нийтийн, тусгайлсан, баг, бага бүлэгт, онлайн, академик-клуб | ||
Сургалтын хэрэглэгдэхүүн | Тулгуур дохио тэмдэг, загвар, бичлэг, цахим хэрэгсэл,үзүүлэн,зохиогчийн бүтээсэн хэрэглэгдхүүн, цахим хөтөлбөр | ||
Багшаас сурагчидтай харилцах сурган хүмүүжүүлэх харилцааны хандлага, шинж төлөв | Багшаас сурагчидтай харилцах сурган хүмүүжүүлэх харилцааны хандлага, шинж төлөв/th>Багш сурагчийн хамтын бүтээлч үйл ажиллагаа / субьект-субьект, субьект- обьект, биедаан суралцах, хөгжих, нийгэмших / | ||
Шинэчлэлийн чиглэл |
|